1. Podstawowe przepisy
1.1. Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 punkt 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, o ochronie osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych (dalej tylko: „RODO) jest Ing. Jiří Routner, IČ:63317117, z siedzibą na ul. Nádražní 701, 783 53 Velká Bystřice Republika Czeska (dalej tylko: „adminitrator”).
1.2. Dane kontaktowe administratora są:
adres: Nádražní 701, 783 53 Velká Bystřice, Republika Czeska
email: info@routner.eu
telefon: 00420 603 325 004
1.3. Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba fizyczna, która może zostać zidentyfikowana bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez odniesienie do identyfikatora, takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikatora sieci lub jednego albo więcej z określeń fizycznych, fizjologicznych, genetycznych, psychologicznych, ekonomicznych, kulturowych lub tożsamość jednostki.
1.4. Administrator nie wyznaczył pełnomocnika do ochrony danych.
2. Źródła i kategorie przetwarzanych danych osobowych
2.1. Administrator przetwarza dane osobowe, które zostały mu przekazane lub dane osobowe, które administrator uzyskał na podstawie wykonywania waszego zamówienia.
2.2. Administrator przetwarza dane identyfikacyjne i dane kontaktowe oraz dane niezbędne do wykonania umowy.
3. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych
3.1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest
realizacja umowy,pomiędzy Państwem a Administratorem na podstawie art. 6, ust. 1, lit. b) RODO,
uzasadniony interes administratora w świadczeniu marketingu bezpośredniego (w szczególności na wysyłanie informacji handlowych i biuletynów) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a). f) RODO;
3.2. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest
realizacja zamówienia i wykonywanie praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego między kupującym a administratorem; podczas zamawiania wymagane są dane osobowe, niezbędne do pomyślnego przetworzenia zamówienia (imię, nazwisko i adres, kontakt), dane osobowe są niezbędnym warunkiem do zawarcia i do realizacji umowy; bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy,
wysyłanie informacji handlowych i wykonywanie innych działań marketingowych.
3.3. Ze strony administratora nie dochodzi do automatycznej, indywidualnej decyzji w rozumieniu art. 22, RODO.
4. Okres przechowywania danych osobowych
4.1. Administrator przechowuje dane osobowe
przez okres niezbędny do wykonania praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego między kupującym i administratorem, a do dochodzenia roszczeń w ramach tych stosunków umownych (przez okres 15 lat po zakończeniu stosunkuumownego).
4.2. Po upływie okresu przechowywania danych osobowych, administrator dane wykasuje.
5. Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy administratora)
5.1. Odbiorcy danych osobowych są osobami, które
są zaangażowane w dostawę towarów / usług / realizację płatności na podstawie umowy,
świadczą usługi prowadzenia e-sklepu i inne usługi związane z obsługą sklepu internetowego,
zapewniają usługi marketingowe.
5.2. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do krajów trzecich (do krajów poza UE) lub do organizacji międzynarodowych. Odbiorcy danych osobowych w krajach trzecich świadczą usługi mailowe / cloudowe (chmurowe).
6. Prawa użytkowników
6.1. Zgodnie z warunkami określonymi RODO mają Państwo:
prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15, RODO,
prawo do poprawiania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, lub do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO,
prawo do wykasowania swoich danych osobowych zgodnie z art. 17, RODO,
prawo do wzniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania zgodnie z art. 21 RODO i
prawo do przeniesienia swoich danych osobowych zgodnie z art. 20, RODO.
6.2. Ponadto mają Państwo prawo do złożenia skargi do Biura Ochrony Danych Osobowych, jeśli uważacie, że Państwa prawo do danych osobowych zostało naruszone.
7. Warunki zabezpieczenia danych osobowych
7.1. Administrator oświadcza, że podjął wszelkie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych osobowych.
7.2. Administrator podjął środki techniczne w celu zabezpieczenia serwerów przechowujących dane i repozytoriów danych osobowych w formie papierowej, w szczególności haseł, programów antywirusowych, szyfrowania.
7.3. Administrator oświadcza, że dostęp do danych osobowych mają tylko osoby upoważnione do tego celu.
8. Postanowienia końcowe
8.1. Składając zamówienie za pośrednictwem formularza zamówienia internetowego, potwierdzacie, że zapoznaliście się z polityką prywatności i akceptujecie ją w całości.
8.2. Administrator może dane warunki zmienić. Nową wersję warunków ochrony danych osobowych opublikuje na swojej stronie internetowej, a jednocześnie wyśle Państwu nową wersję niniejszych warunków na adres e-mail, który został podany administratorowi.
Niniejsze warunki obowiązują od dnia 25.5.2018.